fredag 30 mars 2012


Hälsoprofil och Heartware v 13

Nu börjar våren närma sig med stormsteg även om det blev lite kyligare denna vecka. Vi springer mycket och laddar för både Minimaran, Stafettkarnevalen i Helsingfors, ChickenRace på Skärtorsdag och Juho och jag planerar för att få ihop Sommaräventyren. De som gjorde sitt första äventyr i Marvikarna förra året kommer att få vara med om en lite ny variant i Åkersskogarna med lagom mycket utmaning, där vi funderar på om man också kanske skall få lära sig lite extra friluftsliv och geologi samt historia runt området där vi skall hålla till.
Paddla kommer alla att få göra, men sen kommer det att skilja sig något.
Mer info senare. Hoppas också att så många föräldrar som vi behöver kan vara med oss dessa dagar, ca 20 föräldrar per äventyrsdag kommer vi nämligen att behöva. Datumena är helt snart på G.

Och GLÖM INTE VÅRRUSET! Många mammor vill vi ha med oss den 29 maj!! ...Och senast mån-tis nästa vecka måste jag ha in anmälningarna så vi ev kan boka buss och få ihop picknick-grupper. Det är många intresserad mammor jag har pratat med i alla fall och jag hoppas att ni alla följer med! Vore JÄTTEUL!!
Och anmäl samtidigt då till MINIMARAN också för säkerhetsskull!:)

Ha en Trevlig Helg!
Själv skall jag till Norrtälje och hälsa på min lillebror och hans familj.
(Hans fru kom för övrigt 2:a på Vårruset förra året, by the way..;)

// Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar